Pixel Perfectionist Dijital Yakalama Sanatında Ustalaşma Rehberi

Px Mükemmeliyetçisi: Dijital Yakalama Dünyasında Seyran Dijital fotoğrafçılık, çarpıcı sahneler kurmak amacıyla kullanılabilecek kuvvetli fakat araçtır. Sadece mükemmel dijital sahneler derdestetmek cebir belki. Kullandığınız kameranın türü, seçtiğiniz ayarlar ma kullandığınız sonra elişi teknikleri iç gezmek suretiyle dikkate katılması ihtiyaç duyulan bir takım unsur vardır. Işte klavuz size mükemmel dijital sahneler derdestetmek amacıyla gerekseme duyduğunuz detayları elde edecektir. Doğru kamerayı seçmekten, görüntülerinizi elişi sonrası düzenlemeye büyüklüğünde seçkin şeyi ele alacağız. Işte kılavuzun nihayetinde dünyayla paylaşmaktan hava duyacağınız büyüleyici dijital sahneler çekebileceksiniz. Dijital fotoğrafçılık, dijital sınalga kullanarak imaj soruşturma işlemidir. Dijital kameralar, ışığı parça sinyallerine çevirmek amacıyla fakat sensör kullanır ma bunlar hemen sonra dijital data olarak saklanır. Işte veriler fakat bellek kartına ya da durağan(durgun) sürücüye kaydedilebilir ma fakat kompüter kullanılarak erişilebilir ma düzenlenebilir. Dijital fotoğrafçılık, geleneksel yanka fotoğrafçılığına nazaran birnice yarar sunar. Birincisi, dijital kameralar filmli kameralara nazaran oldukca henüz müsait fiyatlıdır. İkincisi, dijital kameralar, kendiliğinden odaklama, yakınlaştırma lensleri ma […]

Pixel Perfectionist Dijital Yakalama Sanatında Ustalaşma Rehberi

Piksel Mükemmeliyetçisi: Dijital Yakalama Dünyasında Gezinme

Px Mükemmeliyetçisi: Dijital Yakalama Dünyasında Seyran

Dijital fotoğrafçılık, çarpıcı sahneler kurmak amacıyla kullanılabilecek kuvvetli fakat araçtır. Sadece mükemmel dijital sahneler derdestetmek cebir belki. Kullandığınız kameranın türü, seçtiğiniz ayarlar ma kullandığınız sonra elişi teknikleri iç gezmek suretiyle dikkate katılması ihtiyaç duyulan bir takım unsur vardır.

Işte klavuz size mükemmel dijital sahneler derdestetmek amacıyla gerekseme duyduğunuz detayları elde edecektir. Doğru kamerayı seçmekten, görüntülerinizi elişi sonrası düzenlemeye büyüklüğünde seçkin şeyi ele alacağız. Işte kılavuzun nihayetinde dünyayla paylaşmaktan hava duyacağınız büyüleyici dijital sahneler çekebileceksiniz.

Piksel Mükemmeliyetçisi: Dijital Yakalama Dünyasında Gezinme

Dijital fotoğrafçılık, dijital sınalga kullanarak imaj soruşturma işlemidir. Dijital kameralar, ışığı parça sinyallerine çevirmek amacıyla fakat sensör kullanır ma bunlar hemen sonra dijital data olarak saklanır. Işte veriler fakat bellek kartına ya da durağan(durgun) sürücüye kaydedilebilir ma fakat kompüter kullanılarak erişilebilir ma düzenlenebilir.

Dijital fotoğrafçılık, geleneksel yanka fotoğrafçılığına nazaran birnice yarar sunar. Birincisi, dijital kameralar filmli kameralara nazaran oldukca henüz müsait fiyatlıdır. İkincisi, dijital kameralar, kendiliğinden odaklama, yakınlaştırma lensleri ma dahili gözde üniteleri iç gezmek suretiyle, yanka kameralarından henüz aşırı fakat hususiyet yelpazesi sunar. Üçüncüsü, dijital kameralar, çektiğiniz görüntüyü kameranın LCD ekranında görmenize imkan tanır, işte hatta çekimlerinizi çerçevelemenizi ma kompozisyon oluşturmanızı kolaylaştırır.

Sadece dijital fotoğrafçılığın birtakım dezavantajları hatta mevcut. Birincisi, dijital kameralar filmli kameralara nazaran daha çok hizmet gerektirir. İkincisi, dijital kameralar, silmeniz ya da fakat bilgisayara aktarmanız gerekmeden ilkin ancak sınırı olan sayıda görüntüyü depolayabilir. Üçüncüsü, tertipli olarak yedeklemezseniz dijital sahneler kolay bozulabilir ya da kaybolabilir.

Işte dezavantajlara karşın dijital fotoğrafçılık bibi çarpıcı sahneler kurmak amacıyla kullanılabilecek kuvvetli fakat araçtır. Birazcık ergonomik yaparak dünyayla paylaşmaktan hava duyacağınız mükemmel dijital fotoğraflar çekmeyi öğrenebilirsiniz.

Donatı

Mükemmel dijital fotoğraflar çekmenin geçmiş adımı doğru ekipmanı seçmektir. Dijital sınalga seçerken sensör boyutu, kontaklens, yakınlaştırma aralığı ma özellikler dahi iç gezmek suretiyle dikkate katılması ihtiyaç duyulan bir takım unsur vardır.

Sensör boyutu, dijital sınalga seçerken dikkate katılması ihtiyaç duyulan yer mühim faktörlerden biridir. Sensör boyutu, kameranın yakalayabileceği fer miktarını belirler ma hem de imaj standardını dahi etkisinde bırakır. Henüz ağabey sensörler daha çok fer yakalar ma henüz detaylı sahneler üretir.

Objektif, dijital sınalga seçerken dikkate katılması ihtiyaç duyulan fakat öteki mühim faktördür. Kontaklens, kameranın rey alanını ma merkez uzaklığını belirler. Kuruntu alanı, görüntüde yakalanan sahnenin alanıdır ma merkez uzaklığı görüntünün büyütülmesini belirler.

Yakınlaştırma aralığı hatta dijital sınalga seçerken dikkate katılması ihtiyaç duyulan mühim fakat faktördür. Yakınlaştırma aralığı kameranın en çok ma en az merkez uzaklığını belirler. Çok yakınlaştırma aralığı, andıran çekimlerden manzaralara büyüklüğünde oldukca muhtelif konuların fotoğraflarını çekmenize imkan tanır.

En son, dijital kameranın özelliklerinin dahi dikkate katılması önemlidir. Aktarmak isteyebileceğiniz birtakım özellikler içinde kendiliğinden odaklama, imaj tespit ma dahili gözde ünitesi arazi alır. Kendiliğinden odaklama, nesnenize süratli ma basit bir halde odaklanmanıza destek sağlar, imaj tespit, sınalga sarsıntısını azaltmaya destek sağlar ma dahili gözde ünitesi, eksik fer koşullarında resim çekmenize imkan tanır.

Piksel Mükemmeliyetçisi: Dijital Yakalama Dünyasında Gezinmek

Kompozisyon

Doğru ekipmanı seçtikten sonrasında fotoğraflarınızı iyi mi oluşturacağınızı öğrenmeniz icap eder. Kompozisyon, fotoğrafınızdaki öğelerin düzenlenmesidir. Fotoğrafınızdaki öğeleri düzen şekliniz, fotoğrafınızın cankuşu halini, mesajını ma umumi tesirini etkileyebilir.

Fotoğraflarınızı geliştirmek amacıyla kullanabileceğiniz muhtelif kompozisyon teknikleri vardır. Maruzat münteşir kompozisyon tekniklerinden bazıları üçte fakat kuralını, avangart çizgileri ma simetriyi ihtiva eder.

Üçte fakat kuralı, fotoğrafınızı hem ufki bununla beraber amudi olarak üçe bölen fakat kompozisyon tekniğidir. Mevzunuzu fotoğrafa yerleştirmenize destek olması amacıyla üçte fakat kuralını kullanabilirsiniz. Mevzu üçte birinin kesişme noktalarından birine yerleştirilmelidir.

Yönlendirici çizgiler, izleyicinin gözünü resim süresince yönlendiren çizgilerdir. Yönlendirici çizgiler dere ya da dere şeklinde naturel çizgiler belki.

Okuyun  Canlı Kontrastlar Fotoğrafçılıkta Görsel Farklılıkları Geliştirme Kılavuzu
Antet Özellikler
Dijital Fotoğrafçılık – Dijital kameralarla imaj derdestetmek

– Resim düzen yazılımıyla görüntüleri düzen

– Görüntüleri çevrimiçi paylaşma

Fotoğrafçılık – Yanka kameralarıyla imaj derdestetmek

– Çirkin odalarda görüntüleri düzen

– Galerilerde fotoğraf paylaşma

resim düzen – Görüntüleri makas ma tekrar boyutlandırma

– Renkleri ma kontrastı ayarlama

– Efektler ma filtreler ilave

Photoshop – Maruzat popüler resim düzen yazılımı

– Görüntüleri tanzim etmek amacıyla aşırı fakat hususiyet yelpazesi sunar

– Hem ustalaşmış bununla beraber şahsi kullanım amacıyla kullanılabilir

Görsel Sanatlar – Sanatın incelenmesi ma yaratımı

– Fotoğraf, statü, çizim ma fotoğrafçılığı ihtiva eder

– Kalp ma fikirleri anlatım buyurmak amacıyla kullanılabilir

Piksel Mükemmeliyetçisi: Dijital Yakalama Dünyasında Gezinmek

II. Donatı

Kullandığınız ekipmanın türü, görüntülerinizin kalitesi üstünde mühim fakat etkiye haiz olacaktır. Dijital sınalga seçerken sensör boyutu, megapiksel, kontaklens ma cazibe modları şeklinde dikkate almanız ihtiyaç duyulan eksik madde vardır.

Sensör boyutu, dijital sınalga seçerken dikkate katılması ihtiyaç duyulan yer mühim faktörlerden biridir. Sensör boyutu, kameranın yakalayabileceği fer miktarını belirler ma hem de imaj standardını dahi etkisinde bırakır. Henüz ağabey sensörler daha çok tafsilat yakalayabilir ma henüz azca gürültülü sahneler üretebilir.

Fakat kameranın megapiksel kıymeti, imaj sensörünü gerçekleştiren px sayısını anlatım kadir. Fakat sınalga hangi büyüklüğünde oldukca megapiksele haiz olursa, üretebileceği sahneler dahi o denli ağabey evet. Sadece daha çok megapiksel devamlı henüz pekiyi imaj kalitesi anlamına gelmez. Aslına bakarsak yüce megapiksel görüntülerin işlenmesi ma düzenlenmesi henüz cebir belki.

Objektif, dijital sınalga seçerken dikkate katılması ihtiyaç duyulan fakat öteki mühim faktördür. Objektif rey açısını, açıklığı ma merkez uzaklığını belirler. Perspektif, görüntüde sahnenin hangi kadarının görülebileceğini belirler. Diyafram kameraya giren fer miktarını denetim kadir. Göbek uzaklığı görüntünün büyütülmesini belirler.

Fakat kameranın cazibe modları, kameranın iyi mi resim çekeceğini belirler. Birtakım kameralarda muhtelif cazibe modları bulunurken bazılarında sınırı olan sayıda mod bulunur. Hava modları kendiliğinden mod, manuel mod ma hayal modları şeklinde şeyleri içerebilir.

Kameranın kendisine ayrıca lensler, filtreler ma tripodlar şeklinde öteki ekipmanları hatta dikkate almanız gerekecektir. Lensler rey açısını, diyafram açıklığını ma merkez uzaklığını değiştirebilmek için kullanılabilir. Filtreler, parlamayı azaltarak ya da karşıt ilave ederek görüntülerin standardını çoğaltmak amacıyla kullanılabilir. Kamerayı tespitetmek ma dumanlı görüntüleri gitmek amacıyla tripodlar kullanılabilir.

Piksel Mükemmeliyetçisi: Dijital Yakalama Dünyasında Gezinme

III. Kompozisyon

Kompozisyon, görsel olarak DOĞRU ma manidar fakat tüm kurmak amacıyla fakat görüntüdeki öğelerin düzenlenmesidir. Kompozisyonun unsurları içinde mevzu, art düşünce, yöre düşünce, çizgiler, şekiller, renkler ma fer arazi alır.

Fakat görüntünün mevzusu dikkatin asıl odağıdır. Dayı düşünce mevzunun arkasındaki alandır, yöre düşünce ise mevzunun önündeki alandır. Fakat görüntüdeki çizgiler, izleyicinin gözünü görüntünün çevresinde yönlendirmek amacıyla kullanılabilir ma şekiller, fakat intizam ya da kargaşa hissi görüntülemek amacıyla kullanılabilir. Fakat görüntüdeki renkler fakat cankuşu ıssız ya da hava görüntülemek amacıyla kullanılabilir ma fer, görüntünün muayyen öğelerini nazaraçattırmak ya da derinlik hissi görüntülemek amacıyla kullanılabilir.

Kompozisyon kompleks fakat konuşma formudur ma başarı göstermiş fakat kompozisyon yaratmanın birnice değişik yolu vardır. Sadece henüz müessir görseller oluşturmanıza destek olabilecek birtakım ana kompozisyon ilkeleri vardır.

Kompozisyonun mühim fakat ilkesi dengedir. Kararlı fakat imaj, çerçevenin seçkin dü tarafında hatta fiyat ağırlığa haizdir. Işte, mevzuyu çerçevenin merkezine yerleştirerek ya da merkezin dışına yerleştirerek ma balans kurmak amacıyla görüntüdeki öteki öğeleri kullanarak başarılabilir.

Kompozisyonun fakat öteki mühim ilkesi kontrasttır. Değişik ebat, biçim, tüs ya da dokudaki öğeler kullanılarak karşıt oluşturulabilir. Karşıt, alaka duygusu yaratmaya ma izleyicinin gözünü görüntünün asıl mevzusuna çekmeye destek belki.

En son kompozisyon, fakat intizam duygusu yaratmakla ilgilidir. Tertipli fakat imaj, bakılması ma anlaşılması basit olandır. Çizgiler, şekiller ma renkler mantık ma düzgün bir halde kullanılarak intizam oluşturulabilir.

Işte ana kompozisyon ilkelerini izlem ederek mesajınızı izleyicilerinize iletecek henüz müessir görseller oluşturabilirsiniz.

Okuyun  Karmaşık Ayrıntılar Makro Fotoğrafçılık Sanatında Ustalaşma Rehberini Ortaya Çıkardı

IV. Tenvir

Tenvir, fotoğrafın yer mühim yönlerinden biridir zira görüntünün cankuşu halini ma hissini mühim seviyede etkileyebilir. Değme biri kendine has özelliklere haiz oldukca sayıda değişik tenvir türü vardır.

Naturel fer, fotoğrafçılıkta yer münteşir kullanılan tenvir türüdür. Parasızdır ma her insanın kullanımına açıktır ma birtakım çarpıcı sonuçlar doğurabilir. Sadece naturel fer hatta öngörülemez ma denetim edilmesi cebir belki.

Stüdyo aydınlatması henüz kontrollü fakat ortamdır ma henüz aşırı fakat tenvir seçeneği yelpazesi sunar. Stüdyo ışıkları, merhametli ma jülide ışıktan kaba ma trajik ışığa büyüklüğünde muhtelif efektler kurmak amacıyla kullanılabilir.

Işığın türüne ayrıca ışığın yönü dahi görüntünün cankuşu halini ma hissini etkileyebilir. Etraf tenvir yer münteşir tenvir türüdür ma meydan, fiyat fakat fer üretir. Taraf tenvir daha çok karşıt ma derinlik yaratabilirken, arkadan tenvir henüz esrarlı ma trajik fakat tesir yaratabilir.

Fer kaynağının konumu hatta fakat nesnenin görünümünü etkileyebilir. Nesnenin üzerine yerleştirilen fakat fer deposu henüz DOĞRU fakat fer yaratırken, nesnenin dibine yerleştirilen fer deposu henüz trajik fakat tesir yaratacaktır.

Tenvir kompleks ma devamlı değişen fakat mevzudur sadece fotoğrafçılığın yer mühim yönlerinden biridir. Değişik tenvir türlerini ma bunların değişik efektler kurmak amacıyla iyi mi kullanılabileceğini anlayarak fotoğrafçılığınızı fakat sonraki seviyeye taşıyabilirsiniz.

V. Düzen

Düzen, dijital görüntüleri inkılap sürecidir. İstenmeyen nesnelerin kaldırılması, pozlamanın ma tüs dengesinin düzeltilmesi ma hususi efektler eklenmesi gerekebilir. Değme biri kendine özgü özelliklere haiz birnice değişik düzen yazılımı programı mevcuttur. Popüler düzen programlarından bazıları Adobe Photoshop, Lightroom ma GIMP'dir.

Düzen, dijital görüntülerinizi iyileştirmenin keyifli ma mucit fakat yolu belki. Sadece düzenlemenin görselleri yanlış tanıştırmak amacıyla yok, geliştirmek amacıyla kullanılması icap ettiğini unutmamak önemlidir. Görüntüleri düzenlemenin telifhakkı hakkı sonuçlarının bilincinde gezmek hatta önemlidir.

Dijital görüntüleri tanzim etmek amacıyla birtakım ipuçları:

  • Özgün görüntünün fakat kopyasını oluşturarak başlayın. Işte, özgün görüntüyü etkilemeden değişim yapmanıza imkan tanır.
  • Değişik görünümleri tecrübe etmek amacıyla muhtelif araçlar ma teknikler kullanın.
  • Galat yapmaktan korkmayın. Düzen fakat öğrenme sürecidir ma ergonomik yaptıkça henüz pekiyi ağıl gelirsiniz.
  • Düzenlemeyi bitirdiğinizde görüntüyü yüce kaliteli fakat şekilde kaydedin.

Dijital görüntüleri düzen ile alakalı daha çok informasyon amacıyla aşağıdaki kaynaklara başvurabilirsiniz:

VI. Marketing

Fotoğrafçılığınızı pazarlamak sıkıntılı fakat hareket belki, sadece işinizden servet düzeltmek istiyorsanız işte oldukca önemlidir. Fotoğraflarınızı pazarlamanın eksik değişik yolu vardır:

Çevrimiçi: Fotoğraflarınızı internet siteniz, toplumsal medyanız ma çevrimiçi portföyleriniz iç gezmek suretiyle muhtelif kanallar vasıtasıyla çevrimiçi olarak satabilirsiniz.
Kalın: Fotoğraflarınızı mecmua ma sütun şeklinde matbu yayınlar vasıtasıyla hatta satabilirsiniz.
Bizzat: Konuşma gösterilerine, fuarlara ma öteki etkinliklere katılarak fotoğrafçılığınızı bizzat satabilirsiniz.
Ağızdan ağıza marketing: Fotoğrafınızı pazarlamanın yer pekiyi yollarından biri ağızdan ağıza pazarlamadır. İnsanlar işinizden mutlu olduklarında bunu arkadaşlarına ma ailelerine anlatacaklar.

Fotoğrafçılığınızı pazarlarken rekabette öne çıkacak yüce kaliteli sahneler meydana getirmeye odaklanmak önemlidir. Ek olarak marketing çalışmalarınızı doğru garaz kesime hedeflediğinizden güvenli olmalısınız. Fotoğrafçılığınızı iyi mi pazarlayacağınızdan güvenli değilseniz kitaplar, makaleler ma çevrimiçi kurslar şeklinde size destek olacak muhtelif kaynakça vardır.

VII. Kendinizi tanıtın

Kendinizi fakat fotoğrafçı olarak tanıtmanın hem çevrimiçi bununla beraber çevrimdışı birnice yolu vardır. İşte eksik gerekçe:

  • Kuvvetli fakat çevrimiçi mevcudiyet oluşturun. Buna ustalaşmış fakat internet sayfasına haiz gezmek, toplumsal medyada etken gezmek ma çalışmalarınızı çevrimiçi galeri ma yayınlara civermek dahi dahildir.
  • Öteki fotoğrafçılar ma kesim profesyonelleriyle örgü çağ. Yöresel fotoğrafçılık buluşmalarına ma etkinliklerine katılın, çevrimiçi resim forumlarına katılın ma bölgenizdeki öteki fotoğrafçılara ulaşın.
  • Fakat fotoğrafçı olarak hizmetlerinizi sunun. Işte, parasız resim çekimleri sunmayı, özgür emek harcama yapmayı ya da fotoğrafçılık dersleri vermeyi içerebilir.
  • Topluluğunuza iç olun. Zamanınızı mahalli fotoğrafçılık organizasyonlarına fahri olarak ayırın, çalışmalarınızı faydalı kurumlarına pardon ya da resim sevginizi başkalarıyla paylaşın.

Işte ipuçlarını izlem ederek kendinizi fakat fotoğrafçı olarak tanıtmanıza ma işinizi kurmanıza destek olabilirsiniz.

Okuyun  Petal Şiiri Makro Fotoğrafçılıkla Çiçeklerin Güzelliğini Yakalar

IX. Önceden

Dijital fotoğrafçılığa adım atmak ayn ürkütücü fakat vazife belki, sadece işte bu şekilde gezmek zorunda yok. Birazcık informasyon ma pratikle yakın zamanda mükemmel fotoğraflar çekebilirsiniz. Başlamanıza destek olacak eksik gerekçe:

  • İhtiyaçlarınıza müsait doğru kamerayı seçin. Piyasada güçlü oldukca değişik türde dijital sınalga mevcuttur, bundan dolayı sizin amacıyla doğru olanı seçmeniz önemlidir. Cesur başlıyorsanız, bas-çek kamerası pekiyi fakat seçenektir. Tecrübeniz arttıkça fakat DSLR resim makinesine envestisman yapmayı düşünebilirsiniz.
  • Kameranızı iyi mi kullanacağınızı öğrenin. Fakat sınalga seçtikten sonrasında onu iyi mi kullanacağınızı sanmak önemlidir. Kılavuzu okuyunuz, eksik tecrübe etme çekimi yapın ma değişik ayarlarla denemeler yapın. Kameranız ile alakalı hangi büyüklüğünde oldukca madde bilirseniz, o denli pekiyi fotoğraflar çekebilirsiniz.
  • Değme şeyin fotoğrafını sakın. İlk başladığınızda seçkin şeyin fotoğrafını çekmekten korkmayın. Işte, kameranız ile alakalı düşünce sahibi olmanıza ma hangi janr çekimler yapmaktan hoşlandığınızı öğrenmenize destek olacaktır.
  • Fotoğraflarınızı düzenleyin. Eksik resim çektikten sonrasında bu tarz şeyleri tanzim etmek isteyeceksiniz. Işte, fakat resim düzen yazılımı programı kullanılarak yapılabilir. Fotoğraflarınızı tanzim etmek, kalitelerini artırmanıza ma onları görsel olarak henüz cazibeli ağıl getirmenize destek olacaktır.
  • Fotoğraflarınızı paylaşın. Fotoğraflarınızı düzenledikten sonrasında onları dünyayla sarılmak isteyeceksiniz. Fotoğraflarınızı paylaşmanın toplumsal medya, resim paylaşım siteleri ma matbu resim kitapları iç birnice değişik yolu vardır.

Dijital fotoğrafçılığa adım atmak cesur fakat kabiliyet öğrenmenin, yaratıcılığınızı anlatım etmenin ma anıları yakalamanın mükemmel fakat yoludur. Birazcık gayret harcayarak yakın zamanda mükemmel fotoğraflar çekebilirsiniz.

IX. Önceden

Dijital fotoğrafçılığa adım atmak ayn ürkütücü fakat vazife belki, sadece işte bu şekilde gezmek zorunda yok. Birazcık inceleme ma ergonomik yaparak yakın zamanda mükemmel fotoğraflar çekebilirsiniz. Başlamanıza destek olacak eksik gerekçe:

  • İhtiyaçlarınıza müsait doğru kamerayı seçin. Piyasada güçlü oldukca değişik türde dijital sınalga mevcuttur, bundan dolayı sizin amacıyla doğru olanı seçmeniz önemlidir. Cesur başlıyorsanız, bas-çek kamerayı düşünebilirsiniz. Işte kameraların kullanması kolaydır ma mükemmel fotoğraflar çekmeyi kolaylaştırır.
  • Kameranızı iyi mi kullanacağınızı öğrenin. Fakat sınalga seçtikten sonrasında onu iyi mi kullanacağınızı sanmak önemlidir. Kılavuzu okuyunuz ma değişik ayarları tecrübe etmek amacıyla birazcık vakit ayırın. Kameranız ile alakalı hangi büyüklüğünde oldukca madde bilirseniz, o denli pekiyi fotoğraflar çekebilirsiniz.
  • Ergonomik yapın, ergonomik yapın, ergonomik yapın! Fotoğrafçılık becerilerinizi geliştirmenin yer pekiyi yolu, olası olduğunca ergonomik yapmaktır. Gördüğünüz seçkin şeyin fotoğrafını sakın ma değişik ayarlar ma tekniklerle denemeler yapın. Hangi büyüklüğünde oldukca ergonomik yapmış olursanız fotoğraflarınız o denli pekiyi evet.

Dijital fotoğrafçılığa adım atmak oldukca keyifli belki. Birazcık gayret harcayarak yakın zamanda mükemmel fotoğraflar çekebilirsiniz. Kesinlikle hangi bekliyorsun? Bayır çıkın ma azar etmeye başlayın!

S1: Cesur başlayanlar amacıyla yer pekiyi sınalga hangisidir?

A1: Cesur başlayanlar amacıyla yer pekiyi sınalga şahsi ihtiyaçlarınıza ma bütçenize asılı olarak değişeceğinden, işte probleminin her insana müsait birnumara fakat cevabı yoktur. Sadece cesur başlayanlar amacıyla birtakım pekiyi seçenekler içinde Canon EOS Rebel T7i, Nikon D3500 ma Sony Alpha a6000 yer ediniyor. Işte kameraların hepsi oldukça müsait fiyatlıdır, kullanması kolaydır ma kaliteli sahneler üretir.

S2: Resim asmak amacıyla yer pekiyi ayarlar nedir?

Cevap2: Resim asmak amacıyla yer pekiyi ayarlar, hususi duruma asılı olarak değişecektir sadece birtakım umumi ipuçları içinde minimum 1/1 saniyelik fakat deklanşör hızı, f/8 ya da henüz eksik fakat diyafram açıklığı ma ya da 200 ya da 200 değerinde fakat ISO kullanılması arazi alır. Sizin amacıyla yer pekiyi olanı denemek amacıyla değişik ayarlarla.

S3: Fotoğraflarımı iyi mi düzenlerim?

Cevap3: Fotoğrafları düzenlemenin birnice değişik yolu vardır sadece birtakım popüler seçenekler içinde Adobe Photoshop ya da Lightroom şeklinde resim düzen yazılımlarının kullanılması ya da Canva ya da PicMonkey şeklinde çevrimiçi resim düzen araçlarının kullanılması arazi alır. Fotoğraflarınızı zeki telefonunuzun resim düzen uygulamasını kullanarak hatta düzenleyebilirsiniz.

Batur Ertegun, dijital dünyada iz bırakan bir blog sahibidir. Bilgisayar bilimi alanında yüksek lisans derecesine sahip olan Ertegun, yılların deneyimiyle dijital pazarlama ve SEO konularında uzmanlaşmıştır. Hitgods.net'in kurucusu olarak, Batur Ertegun, çevrimiçi varlığını güçlendirmek isteyen işletmelere rehberlik etmektedir. Dinamik bir lider ve stratejist olarak, Ertegun, her yazıda derinlemesine bilgi ve ilham dolu içerik sunmaktadır.

  • Toplam 131 Yazı
  • Toplam 0 Yorum
Benzer Yazılar

Vogue Vizyonları İkonik Moda Dergisinin En Çığır Açan Fotoğraflarına Bir Bakış

İçindekilerDeğişik Moda Fotoğrafçılığı TürleriModa Fotoğrafçılığı EkipmanlarıModa Fotoğrafçılığı TenvirModa Fotoğrafçılığı Çalım Tevdi2. Moda Fotoğrafçılığı3. Moda Fotoğrafçılığının Değişik TürleriModa Fotoğrafçılığı Ekipmanları5. Moda Fotoğrafçılığı Tenvir6. Moda Fotoğrafçılığı Çalım Tevdi7. Moda Fotoğrafçılığı TertipModa Fotoğrafçılığı Pazarlaması9. Moda Fotoğrafçılığında KariyerSual yanıt Moda fotoğrafçılığı, modadaki son olarak trendleri ele geçiren fakat resim türüdür. Çoğu zaman elbise ma aksesuarların tanıtımını akdetmek ma dergiler ma internet sayfaları amacıyla editoryal görseller kurmak amacıyla kullanılır. Moda fotoğrafçılığı sonra aşama rekabetçi fakat alandır ma başarıya ulaşmış fotoğrafçıların son olarak trendler hakkındaki kuvvetli fakat anlayışa haiz olması ma bu tarz şeyleri görsel olarak cazibeli bir halde soruşturma becerisine haiz olması icap eder. Moda fotoğrafçılığının zamanı, fotoğrafçıların son olarak modaları belgelemek amacıyla kameralarını kullanmaya başladığı 20. yüzyılın başlarına büyüklüğünde uzanıyor. 1920'lerde ma 1930'larda moda fotoğrafçılığı yavaşyavaş henüz popüler ağıl geldi ma Edward Steichen ma Cecil Beaton şeklinde fotoğrafçılar, son zamanların özünü ele geçiren ikonik sahneler yaratmaya başladı. 1940'larda ma 1950'lerde moda fotoğrafçılığı gelişmeye bitmeme […]

Sokak Fotoğrafçılığıyla Kent Dramasını Keşfeden Sinematik Şehir Manzaraları

İçindekilerSinematik Şehir Manzaralarının UnsurlarıFotoğrafçılıkta Sinematik Şehir Manzaraları GörüntülemekFilmimizde Sinematik Şehir ManzaralarıVideo Oyunlarında Sinematik Şehir ManzaralarıMimarlıkta Sinematik Şehir ManzaralarıSanatta Sinematik Şehir ManzaralarıEdebiyatta Sinematik Şehir ManzaralarıII. Sinematik Şehir Manzaralarının UnsurlarıIII. Fotoğrafçılıkta Sinematik Şehir Manzaraları GörüntülemekIV. Video Oyunlarında Sinematik Şehir ManzaralarıV. Video Oyunlarında Sinematik Şehir ManzaralarıVI. Mimarlıkta Sinematik Şehir ManzaralarıSanatta Sinematik Şehir ManzaralarıEdebiyatta Sinematik Şehir ManzaralarıIX. Müzikte Sinematik Şehir Manzaraları Sinematik kent manzaraları, kent hayatının dramatikliğini ma gücünü ele geçiren ancak janr kent fotoğrafçılığıdır. Çoğu zaman sığ vadi derinliği, yüce karşıt ma entresan açıların kullanımıyla karakterize edilirler. Sinematik kent manzaraları hikayeler bahsetmek, hava görüntülemek ya da bir tek kent hayatının güzelliğini belgelemek amacıyla kullanılabilir. Sinematik Şehir Manzaralarının Unsurları Sinematik ancak kent manzarasına katkıda mevcut bir takım faktör vardır. Bunlar şunları ihtiva eder: Sığ vadi derinliği: Işte, fotoğrafın mevzusuna odaklanma hissi yaratırken art planı bulanıklaştırır.Ali karşıt: Işte, fotoğraftaki aleni ma ibret alanlar arasındaki kontrastı vurgulayarak trajik ancak tesir yaratır.İlginç açılar: Işte, fotoğrafta ancak dinamizm […]

Soyut Simya Sıradan Sahneleri Sanatsal Başyapıtlara Nasıl Dönüştürürüz?

İçindekilerII. Soyut fotoğrafIII. Soyut Resmin Değişik StilleriIV. Soyut Resimde Kullanılan Araç-gereç ma TekniklerV. Soyut Fotoğraf Nasıl OluşturulurVI. Soyut Resmin YararlarıVII. Soyut Zanaat Nereden AlınırMeşhur Soyut SanatçılarIX. II. Soyut fotoğraf III. Soyut Resmin Değişik Stilleri IV. Soyut Resimde Kullanılan Araç-gereç ma Teknikler V. Soyut Fotoğraf Nasıl Oluşturulur VI. Soyut Resmin Yararları VII. Soyut Zanaat Nereden Alınır VIII. Meşhur Soyut Sanatçılar IX. Tipik Problemler Antet Yanıt Soyut konuşma Nesneleri temsili yahut realist bir halde özümleme etmeyen sade konuşma türü. Sanatsal teknikler Değişik renklerin, şekillerin ma dokuların kullanılması benzer biçimde mücerret konuşma görüntülemek amacıyla kullanılan yöntemler. Şaheser Maruzat yüce kalitede olduğu kabul edilen sade konuşma eseri. Sıradan görüntüler Şehirdeki sade anayol yahut gül tarlası benzer biçimde çoğu zaman sanatla alakalı mevzu olarak akseptans edilmeyen görüntüler. Sıradanı olağanüstüye dönüştürün Sıradan sahneleri mücerret konuşma eserlerine dönüştürme periyodu. II. Soyut fotoğraf Soyut fotoğraf, kökenleri 20. yüzyılın başlarına müstenit oldukça çevik sade konuşma formudur. İlk mücerret resimler […]

0 Yorum

Yorum Yaz

Rastgele