İi. Portre nelerdir?
III. Portre
IV. Portre erkekler
V. yük unsurları
VI. Portrede tez
Vii. Portrede Tenvir
VIII. Portrede çalım
İx. Portreleri Düzen
Tadına varılan Akıl yürütme
Açacak sözcük | Yüzler |
---|---|
Portre fotoğrafçılığı | – Mevzunun benzerliğini paketlemek |
Portre | – portreler halk sanatı |
Büyüleyici yük | – İzleyiciyi çeken portreler kurmak |
Pro yük fotoğrafçılığı | -Profesyonel likör portreler ahzetmek amacıyla teknikler |
Yöntem Portre | – portreler kurmak amacıyla değişik teknikler |
İi. Portre nelerdir?
Portre, sade kişiyi, sembolik için bet ma omuzları betim etme sanatıdır. Portreler yüzyıllardır yaratılmıştır ma şahsi hatıralardan zamanı kayıtlara büyüklüğünde muhtelif şekillerde kullanılmaktadır.
Portre, gerçekçiden soyutlara büyüklüğünde muhtelif tarzlarda yapılabilir. Fotoğrafçının yoldam tarzı, yük mevzusuna, istenen cankuşu haline ma fotoğrafçının zat sanat içerikli vizyonuna asılı olacaktır.
Portre, sıkıntılı sade resim türüdür, sadece fazlaca yararlı belki. Başarıya ulaşmış sade yük, sade bireyin özünü yakalayabilir ma önümüzdeki seneler süresince kıymet verilecek temelli sade imaj yaratabilir.
III. Portre
Portre yüzyıllardır mevcut ma zaman içinde mühim seviyede geniş. İlk günlerde, portreler sembolik için boyanmış yahut şekillendirilmiştir ma zengin yaratıklar yahut aileler tarafınca göreve getirilmiştir. Işte portreler çoğu zaman mühim vakaları adlandırmak yahut bakıcının durumunu imlemek amacıyla yapıştırıldı.
Resim 19. yüzyılda henüz sevilen ağıl geldikçe, portreler henüz alınmaya tuval. Işte, müşteri lekeli portrelerden henüz realist ma henüz azca gizli olan çevik sade yük tarzına yöntem açtı.
20. yüzyılda yük gelişmeye bitmeme etti ma yürekten yük ma etraf portresi şeklinde çevik stiller ortaya çık artık. Işte çevik stiller, fotoğrafçıların konularının henüz organik ma yürekten görüntülerini çekmelerine cevaz toplantı.
Zaman, yük bibi sevilen sade konuşma formudur ma bütün hayattaki fotoğrafçılar tarafınca uygulanmaktadır. Portreler, şahsi hatıralar, ustalaşmış esas vuruşları ma satıcı reklamlar şeklinde muhtelif amaçlar amacıyla fena.
Portre zamanı büyüleyici sade tarihtir ma fotoğrafçılığın herif ruhunu soruşturma gücünün sade kanıtıdır.
IV. Portre erkekler
Seçkin biri zat değişmiş özelliklerine haiz birnice değişik yük türü vardır. Yer münteşir yük türlerinden biz şunlardır:
- Antet
- Anda destan portreler
- Öbek portreleri
- Etraf Portreleri
- Apartman portreleri
- portreler
Seçkin yük türünün kendine has avantajları ma dezavantajları vardır. Örnek olarak, esas vuruşları, sade bireyin benzerliğini yakalamanın mükemmel sade yoludur ma çoğu zaman aksiyon sıkı kullanılır. Mavera taraftan, anda boyunda portreler, sade bireyin bütün vücudunu imlemek amacıyla fena ma çoğu zaman çıplaklar yahut şekillendirme için kullanılır. Öbek portreleri, sade öbek insanı sade serpiştirilmiş beyanetmek amacıyla mükemmel sade yoldur ma çoğu zaman ev yahut faaliyet fotoğrafları amacıyla kullanılır. Etraf portreleri, sade kişiyi organik çevrelerinde paketlemek amacıyla fena ma çoğu zaman basın yahut senetli sıkı kullanılır. Apartman portreleri, yük amacıyla açı ma yürekten sade düz yaratmanın mükemmel sade yoludur ma çoğu zaman satıcı yahut ifadeli konuşma amaçları amacıyla kullanılır. portreler, sade bireyin kişiliğini paketlemek amacıyla mükemmel sade yoldur ma çoğu zaman makale yahut hayat seçimi için kullanılır.
V. yük unsurları
Portre unsurları, başarı göstermiş sade yük gerçekleştiren anne bileşenlerdir. Işte öğeler şunları ihtiva eder:
- Mevzu: Dar portrenin mevzusu, fotoğraflanan birey yahut şeydir.
- Dip niyet: Dar portrenin dayı planı mevzunun arkasındaki alandır.
- Tenvir: Dar portredeki tenvir organik yahut suni belki.
- Tez: Dar portrenin bileşimi, elementlerin çerçevedeki düzenlenmesidir.
- Odak: Dar portrenin biçim noktası, görüntünün acı odaklanan alanıdır.
- Sunulan histerezis: Dar portrenin sunulan bekle, sınalga tarafınca yaratıcı fer miktarıdır.
- Il: Dar portredeki tüs organik yahut sarhoş belki.
- Nesiç: Dar portredeki nesiç düzelt yahut hantal belki.
Işte unsurlar, reddetmek gözle görülür şekilde için cazibeli bununla birlikte manidar başarı göstermiş sade yük kurmak amacıyla beraber meşgul.
VI. Portrede tez
Tez, portrenin yer mühim unsurlarından biridir. İyi geleneksel sade yük, izleyicinin gözünü mevzuya tabankeş ma sade balans ma ahenk duygusu yaratacaktır. Büyüleyici portreler kurmak amacıyla kullanılabilecek bir takım değişik tez yöntem vardır:
- Üçte sade kuralı
- Kabul edilen derece
- Bakışım
- Olumsuz saha
- Etraf plana menfaat
Işte tez tekniklerini kullanarak, gözle görülür şekilde için cazibeli ma ilginç portreler oluşturabilirsiniz.
Vii. Portrede Tenvir
Tenvir, portrenin yer mühim unsurlarından biridir, şu sebeple sade portrenin cankuşu halini, atmosferini ma umumi görünümünü mühim seviyede etkileyebilir. Seçkin biri zat değişmiş özelliklerine haiz, portrede kullanılabilecek birnice değişik tenvir türü vardır.
Portrede desteklenen yer münteşir tenvir türlerinden biz şunlardır:
- Naturel fer
- Apartman tenvir
- Ünlü tenvir
- Stroboskopik tenvir
- LED tenvir
Seçkin sade tenvir türünün zat avantajları ma dezavantajları vardır ma muayyen sade yük amacıyla kullanılacak yer pekiyi tenvir türü istenen etkiye asılı olacaktır.
Naturel fer, müsamahakâr, organik gölgeler ürettiği amacıyla portreler amacıyla çoğu zaman yer alım büyütücü fer türüdür. Apartman aydınlatması henüz trajik etkisinde bırakır görüntülemek amacıyla kullanılabilirken, gözde aydınlatması eylemi yoğunlaştırmak yahut sade cereyan duygusu kurmak amacıyla fena. Stroboskopik tenvir tekil yahut kansız sade tesir görüntülemek amacıyla kullanılabilirken, LED tenvir henüz çağdaş yahut asabi sade manzara kurmak amacıyla fena.
Dar yük amacıyla sade tenvir kurulumu seçerken, aşağıdaki faktörleri dikkate ahzetmek önemlidir:
- İstenen cankuşu tenha yahut hava
- Mevzunun özellikleri
- Dip niyet
- Günün saati
Işte faktörleri endişeyle ayn karşı karşıya bulundurarak, hoş olmayan sade yük oluşturmanıza destek kaza sade tenvir kurulumu oluşturabilirsiniz.
Portrede çalım
Kurum, portrenin mühim sade parçasıdır ma sade portreyi yapabilir yahut kırabilir. İyi sade çalım, mevzuyu düzleştirmeye, sade cereyan yahut ihtisas duygusu yaratmaya ma sade öykü söylemeye destek belki. Dar mevzu oluşturmanın birnice değişik yolu vardır ma yer pekiyi karşılama, kendi mevzuya ma istenen etkiye asılı için değişecektir.
Portrede çalım amacıyla birtakım umumi bahşişler şunlardır:
- Bayağı sade pozla başlayın ma sonrasında üstüne edin.
- Mevzunun gövde dilini ma duyguları iyi mi ilettiğini yargılayın.
- İlgi asmak ma portreye araf uzay eklemek amacıyla manzara ma dayı niyet öğelerini sıkıştırın.
- Mevzuyu yakalamanın yer alım büyütücü ma müessir yolunu keşfetmek amacıyla değişik açılar ma tenvir bir süre gözlem yapın.
Portre’bile çalım tevdi ile alakalı daha çok data amacıyla, çevrimiçi ma kütüphanelerde bulunan birnice faydalı anıt vardır. Mevzuyla alakalı öğreticiler izleyerek ma pusula gevezelik faydalı bahşişler dahi bulabilirsiniz.
İx. Portreleri Düzen
Portreleri tanzim etmek, makam prodüksiyon periyodunun mühim sade parçasıdır. Görüntünün umumi standardını iyileştirmeye, kusurları düzeltmeye ma henüz kusursuz sade manzara yaratmaya destek belki. Değişik sonuçlar hentbol geçmek amacıyla kullanılabilecek bir takım değişik düzen tekniği vardır, sadece yer münteşir olanlardan biz şunlardır:
- Görüntünün umumi parlaklığını ma rengini kaldırmak amacıyla pozlama, karşıt ma rahat dengeyi dakikleştirmek.
- Lekelerin ma öteki kusurları ciltten sakatlama.
- Henüz organik görünmelerini hatırlamak amacıyla gözleri, dişleri ma öteki özellikleri rötuşlamak.
- Görüntünün bileşimini pişirmek amacıyla dayı niyet öğelerinin eklenmesi yahut kaldırılması.
- Henüz stilize sade manzara kurmak amacıyla filtreler ma kılık değiştirme icra etmek.
Portreleri düzenlerken, aşırıya kaçmamaya özen geçmek önemlidir. Gaye, görüntüyü naturel olmayan görünmeden geliştirmektir. Fotoğrafın özgün niyetini akılda ağrımak dahi önemlidir. Örnek olarak, fotoğrafın amacı yürekten sade hatıra yakalamaksa, görüntüyü sahnelenecek büyüklüğünde düzenlememek önemlidir.
Portreleri tanzim etmek, klişe becerilerinizi pişirmek amacıyla keyifli ma ödeme sade yöntem belki. Birazcık tatbik bir süre, müşterilerinizi ma izleyicilerinizi etkileyecek hoş olmayan portreler kurmayı öğrenebilirsiniz.
S: Portreler ahzetmek amacıyla yer pekiyi sınalga nelerdir?
C: Portreler ahzetmek amacıyla yer pekiyi sınalga bütçeniz, cazibe tarzınız ma kovmak dilediğiniz portreler şeklinde bir takım faktöre asılı olduğu için, işte soruya birinci bedene houache sade yanıt yoktur. Bununla beraber, portreler ahzetmek amacıyla yer pekiyi kameralardan biz Canon EOS 5D Hack IV, Nikon D850 ma Sony Alpha A7R III’ü ihtiva eder.
S: Portreler ahzetmek amacıyla yer pekiyi kontaklens nelerdir?
C: Portreler ahzetmek amacıyla yer pekiyi kontaklens, kovmak dilediğiniz portrelerin türüne ma kullandığınız kameraya bağlıdır. Bununla beraber, portreler ahzetmek amacıyla yer pekiyi lenslerden biz içinde Canon EF 85mm f/1.2l II USM, Nikon AF-S Nikkor 85mm f/1.4g ma Sony Fe 85mm f/1.4 gm’dir.
S: Portreler ahzetmek amacıyla yer pekiyi tenvir nelerdir?
C: Portreler ahzetmek amacıyla yer pekiyi tenvir, kovmak dilediğiniz portrelerin türüne ma çekiminizin konumuna bağlıdır. Bununla beraber, portreler ahzetmek amacıyla yer pekiyi tenvir kurulumlarından biz organik fer, apartman aydınlatması ma gözde fotoğrafçılığı ihtiva eder.
0 Yorum